Práce dobrého networkera

Kdo je to NETWORKER?

Vlastně jsme to my všichni lidé 🙂 akorát to tak většinou ani nevnímáme. Z profesního hlediska je to člověk, který navazuje kontakty a propojuje lidi. Je to vlastně obchodník. U profesního networkingu nezáleží na povaze člověka. Chci tím říct, že to nemusí být extrovert. Introvert to sice bude mít těžší ale dá se to naučit :-).

Tak, aby svou práci dělal networker správně je nutné aby nabízel sám sebe – tím jaký je, jak působí na lidi. Až poté má nabízet produkt nebo svou službu.  Nejdříve tedy vzbuďte zájem u lidí svou osobností a svou hodnotou.

1. NASLOUCHEJTE

2. ROZPOZNEJTE POTŘEBY DRUHÝCH

3. NABÍDNĚTE ŘEŠENÍ

 = TO VŠE PŘIROZENOU FORMOU, NE ŽÁDNÉ REKLAMY!

 

Úspěšný networker má v rovnováze osobnostní a profesní stránku  – hraje fér, v sázce je jeho pověst, kterou si může poničit jen jednou.

Kde jsou vhodné příležitosti k networkingu?

– profesní konference

– společenské akce

– náhodná setkání

Váš úkol je zaujmout, představit se, domluvit schůzku a vyměnit si kontakty.

Příprava networkera

Vždy mějte u sebe vizitky – můžou být i různé.

Připravte si dopředu řeč.

Jak se představíte?

Řekněte si za jakým cílem na danou akci jdete a čeho chcete dosáhnout.

Zajímejte se o druhé ⇒ 2.strana bdue reagovat pozitivně ⇒ více naslouchejte, méně mluvte ⇒ získejte si důvěru.

 

Jako networker si najděte ve svém okolí klíčové lidi. Mějte pod kontrolou sociální sítě ( projděte si váš osobní profil na fb – je v pořádku, jste v pohodě s tím jak se na něm reprezentujete)? Tohle jsou drobnosti, které hrají buď pro vás nebo proti vám. Vždy je dobré si o lidech /kontaktech najít informace dopředu a připravit se na ně. Získáváte tím výhodu.

Vždy buďte odpočatí a buďte v dobré náladě. Je to práce s lidmi a velmi z vás bude cítit vaše aktuální energie a ta také ovlivňuje váš úspěch nebo neúspech.

Když budete mít po setkání, zapište si poznámky o lidech, které jste potkali, se kterými jste se seznámili. I zdánlivé detaily můžou být časem klíčové (a to i věci, které se netýkají byznysu).

VŽDY mějte systém ve vizitkách – roztřiďte si je na důležité a méně důležité. S danými kontakty rozplánujte další kroky a vše si zapisujte.

Je určitě dobré po setkání poslat za 2 dny email s poděkováním, že jste daného člověka mohli poznat – připomenete se mu tím a navážete dalšími kroky – schůzka, spolupráce, plán apod.

Jsem motivátorka a podporovatelka žen v online podnikání. Zajímám se o MLM a dokážu v druhých probouzet to nejlepší. Fungující tým je pro mě velmi důležitý. Kdo jsem si můžete přečíst zde>>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.